Russell Peters – Louis Vuitton and Indians (LOOOZ WOOOTON) HQ

Share it with your friends Like

Thanks! Share it with your friends!

Close

Russell Peters – Red White and Brown year 2008. If you want to buy the DVD don’t forget to check and support him http://russellpeters.shop.musictoday.com/Dep…

Be Sociable, Share!
  • Rating:
  • Views:1,413 views
  • Tags: -
  • Categories: Louis vuiton

Comments

Tracey Glenc says:

crazy celebrities. shame on these celebrities. kareena slapped a senior news reporter in a meeting. she is trying to be smart.

if you wanna see just watch it now here  -> bit.ly/13cdkRD?=htvnr

sallome98111 says:

Nattttting

M Raihan M says:

Sale it thoooo da Indians (Chinese English)….. lol.

M Raihan M says:

Two one Two Trrrrriple five is INDIAN Slang! lol…

M Raihan M says:

superb!

Abhirup Chakraborty says:

I find all his jokes funny ,, even on the Indians..but he exaggerates a lot..I mean a lot

Leonardo Fernandes says:

Do u think every indian speak like a Keralite? No ways may be u rus ur a Keralite. …

hotgirlsarehot says:

LOL at the Indian guy failing at saying LV and Louis Vitton, XD

Thisaritya Sasitharan says:

russel peter is so damn funny. I laugh my head offffffffffffffff……..

sam r says:

This guy is the king

Patricia Southern says:

Most People…..
Look at people with money and think they “got lucky” or have a skill most people don’t have…..
Is belief, A plan & Action …..
Learn how a fed up Wal-Mart Cashier quit his job 60 days after learning this simple secret…..
Visit:
MysteryOfSuccess(dot)com

fairyzee yelnah says:

im having coffee and then i laughed so hard coffee came out of my nose damn it love russell peters lol

TheUniverseExists says:

its funny cuz its trueee. 

Saima Shikomba says:

hahahah holy shit, this guys funny!

Dolores Turner says:

Most People…..
Look at people with money and think they “got lucky” or have a skill most people don’t have…..
Is belief, A plan & Action …..
Learn how a fed up Wal-Mart Cashier quit his job 60 days after learning this simple secret…..
Visit:
MysteryToSuccess(dot)com

Ashley Ayers says:

Most People…..
Look at people with money and think they “got lucky” or have a skill most people don’t have…..
Is belief….
A plan & Action …..
Learn how a fed up Wal-Mart? Cashier quit his job 60 days after learning this simple secret…..
Visit:
MysteryOfSuccess(dot)com

Park Jerica says:

太搞笑啦~~~笑到不行~~~ XDDDD

gleamlikegold says:

hahaha so funny!

Mostafa Barri says:

@0:38 freaking Chinese dude wo eyes

Melanee Davis says:

Most People…..
Look at people with money and think they “got lucky” or have a skill most people don’t have…..
Is belief….
A plan & Action …..
Learn how a fed up Wal-Mart? Cashier quit his job 60 days after learning this simple secret…..
Visit:
MysteryOfSuccess(dot)com

Denni842 says:

Take it…  and go.
😀

MrRockyyydude says:

Russell Peters’s FATHER MUST BE PROUD ABOUT HIS JOKES

Bertha Marum says:

Replica Louis Vuitton
Cheap Women&Men Handbags,Bags,Purses,Belts,Shoes Outlet Online Sale!choosebags net

bobo225884 says:

R.I.P.

TreeGreenOak says:

I love this guy he is so funny and it is not racism it is comedy! lol

Kabir Kukreti says:

Its actually said like that especially in north India ! Naa in Hindi means no and we mix and match :P

Suvarna Tiwari says:

perfection is not the concern here..

Arjun Ahlawat says:

Did he ever say he’s perfect?

sanjo apurado says:

haha my stress is gone…

Suvarna Tiwari says:

funny!!! but respect people and their originality…you are not perfect either..:::

Denise Logan says:

Most People…..
Look at people with money and think they “got lucky” or have a skill most people don’t have…..
Is belief, A plan & Action …..
Learn how a fed up Wal-Mart Cashier quit his job 60 days after learning this simple secret…..
Visit:
MysteryToSuccess(dot)com

TheWanderingDove says:

Man, I just died laughing!!

Courtney Anne says:

HAHAHHAHAHAHA

Walter Campbell says:

Most People…..
Look at people with money and think they “got lucky” or have a skill most people don’t have…..
Is belief, A plan & Action …..
Learn how a fed up Wal-Mart Cashier quit his job 60 days after learning this simple secret…..
Visit:
MysteryToSuccess(dot)com

simmie sandhu says:

LOOL i am canadian born and raised but from an indian family, i didnt even realize that i actually do say my phone number in that rhythm ahaha !

byemyem says:

Russell will sell his wife or mother for a living!

moonlightwelkin says:

haha, I’m Chinese, sad but have to say this is so funny. well, feel a little sad about the Chinese image, as the fact many of our people really do so,lol.
btw love Indian culture and humor, love hindi moviesssss!

Suan Liu says:

haha… do you want dis looz veeton bag? its velly goodahh

Raj Rajput says:

That’s what Indian people are like, and don’t act sensitive, your donkey accents are nearly two times as annoying as any Indian habit, dumbass….

Raj Rajput says:

Are you a girl or a guy ?? Or you here to sell me a Looz Veetooon bag ??

Michael Hay says:

Most People…..
Look at people with money and think they “got lucky” or have a skill most people don’t have…..
Is belief….
A plan & Action …..
Learn how a fed up Wal-Mart? Cashier quit his job 60 days after learning this simple secret…..
Visit:
MysteryOfSuccess(dot)com

Desiswag121 says:

Braaavoooo India

Richard Kim says:

I work at a cell phone store and I have a ton of Indian customers who say their phone numbers like that… Extremely irritating especially when I tell them to hold on while my computer loads.

abhay sharma says:

click click click click click


Prashant Kakad says:

take it & go!

rozay604 says:

Sorry, Kevin who?

Danny Kanes says:

212-555-866 :D

WinnersEatLosers says:

Your mum smelled yakee after i creamed her ass

Write a comment

*

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.